ISO 20671-1:2021
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
٢٣ نوفمبر ٢٠٢١
Brand evaluation — Part 1: Principles and fundamentals
ملفات الوثيقة ISO 20671-1:2021
الإنجليزية
12 صفحات
الإصدار الحالي
79.15 USD
مجال الوثيقة ISO 20671-1:2021
This document specifies the fundamentals and principles for brand evaluation, including an integrated framework for brand evaluation containing necessary brand input elements, output dimensions and sample indicators.
This document can be used in internal and external brand evaluation.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

YSMO GSO 150-2:2020
GSO 150-2:2013
لائحة فنية يمنية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


YSMO GSO 2055-1:2020
GSO 2055-1:2015
مواصفة قياسية يمنية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO 15964:2025
مواصفة قياسية دولية
Detection and avoidance systems for uncrewed aircraft systems

ISO 5175-3:2025
مواصفة قياسية دولية
Gas welding equipment — Safety devices — Part 3: Decomposition blockers for low-pressure acetylene

ISO 29461-4:2025
مواصفة قياسية دولية
Air intake filter systems for rotary machinery — Part 4: Test methods for static filter systems in coastal and offshore environments

ISO 3451-5:2025
مواصفة قياسية دولية
Plastics — Determination of ash — Part 5: Poly(vinyl chloride)
