ISO 20671-1:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ٢٣ نوفمبر ٢٠٢١

Brand evaluation — Part 1: Principles and fundamentals

ملفات الوثيقة ISO 20671-1:2021

الإنجليزية 12 صفحات
الإصدار الحالي
81.55 USD

مجال الوثيقة ISO 20671-1:2021

This document specifies the fundamentals and principles for brand evaluation, including an integrated framework for brand evaluation containing necessary brand input elements, output dimensions and sample indicators.

This document can be used in internal and external brand evaluation.

الأكثر مبيعاً

YSMO GSO 150-2:2020
GSO 150-2:2013 
لائحة فنية يمنية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
YSMO GSO 2055-1:2020
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية يمنية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 24690:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Glass reinforced thermosetting plastic (GRP) pipes — Test method for the determination of long-term pressure endurance strength
ISO 15614-11:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Specification and qualification of welding procedures for metallic materials — Welding procedure test — Part 11: Electron and laser beam welding
IEC/TS 81001-2-2:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Health software and health IT systems safety, effectiveness and security — Part 2-2: Guidance for the implementation, disclosure and communication of security needs, risks and controls
ISO 37190:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Guidance for practical implementation of ISO 37155 series for supervising at each life cycle phase of smart community infrastructures